🎄SZABAD ADVENTET!🎄 XII.rész

"Enni, inni, aludni, menni, gondtalan tekeregni, amerre visz a lábam"

Gyerekkorom autós utazásainak elengedhetetlen kelléke volt a Pinokkió című mesejáték, amiből ezt az idézetet a mai poszthoz hoztam (kezet fel, akinek megvolt :D )

Aki még nem adott vagy kapott utazást, hosszúhétvégét vagy wellness-belépőt, az nem is tudja, milyen szuper zöld ajándékozásból maradt ki! Merthogy ezt is lehet zölden, zöldebben csinálni egyébként, annyi a titok, hogy ne kelljen annyit utazni a célpontig, és minél családiasabb, kisléptékűbb legyen a hely.

Szerencsére egyre több ilyen hely van itthon, biztos, hogy mindenkihez van akár 20 km távolságban is olyan szállás, étterem vagy más, üdülésre alkalmas hely, amit érdemes a pénzünkkel megtámogatni.

Én most két régi kedves helyemet osztom meg veletek, egy harmadikat pedig a "bárcsakegyszereztkapnám" kategóriából :)

Az első a Pajta .

"A" Pajta.

Még valamikor I.Kisborz születése környékén jött szembe a neten ez a hely, amiről képtelen vagyok superlativusok és heves szívdobogás nélkül beszélni. Az Őrség azóta a szívem csücske, hogy Borzférjjel tizenéve elkerekeztünk Zalacsányból Őriszentpéterre. Ugyan megérkezésünket egy nyári zivatar koronázta meg, majd a következő vihar miatt beázott sátrunkat diákszállásra kellett cserélnünk, a vidék, a településszerkezet, a kerítés-nélküliség azonnal lenyűgözött. Így, mikor kiderült, hogy Borzférj egyik bandáját meghívták zenélni a Pajtába, és felmerült, hogy féléves Kisborzunk és én is elkísérhetjük, rögtön igent mondtam. Kétszer mehettünk "le" Őriszentpéterre, hogy vendégei lehessünk ennek a fantasztikus helynek, azóta is visszavágyom, két évvel ezelőtt pedig Borznagyiékat leptük meg egy vacsorautalvánnyal, és ők se csalódtak. Tényleg nem akarok belemenni abba, hogy vajon az épület együttes, a kert, az ételek, vagy az egészet összekötő és felemelő emberek a legjobbak-e az egész nagy csomagban, menjetek el és legyetek ti is menthetetlenül a rabjai <3

A második a rácalmási Jankovich-kúria Rendezvény-és Turisztikai Központ Itt még régebben voltam, családostul mentünk, még KisBorzok előtt, valamikor tél végén, így nem volt nagy forgalom, délután barangoltunk egyet a rácalmási szigeten, aztán este wellness, szauna, vacsora, másnap haza. Mintha legalább 3 napra mentünk volna, olyan pihentető volt. Ja és nem utolsó sorban tök jó lemezborító csoportképeket lehet készíteni a Dunaparton :)

A harmadik, "szeretnémhaelküldenénekide" hely pedig a Montem Vendégház Mivel itt még nem voltam, csak egy réges régi téli mátrai túra egyik képét tudom idebiggyeszteni, csak hogy lássátok, nem csak nyaralást , telelést (őszölést, tavaszolást) is érdemes ajándékozni. A Montemet meg csak nézzétek meg, aztán súgjatok a rokonságnak, hogy mit is szeretnétek Karácsonyra ;)

Ugyanitt jelzem, baráti társaságok, családok adhatják ajándékba egymásnak a közös nyaralást/telelést, nálunk a családban sokan kapják ezt maguktól/egymástól és még sose mondta senki, hogy nem, semmi kedvem már megint elutazni (:

Akinek van tudomása hasonló jól bevált, itthoni, kisléptékű, igényes szállásról/étteremről, az ne fosszon meg minket az infótól és írja meg kommentben